fredag 18 juli 2008

Kalendarium

Jag uppdaterade vårt kalendarium på hemsidan och tänkte att jag lika gärna kan lägga ut det här också:

Gnesta Konstrunda 6 - 7 September
Första helgen i September är det konstrunda i Gnesta kommun. Då slår vi och ett fyrtiotal andra konstnärer/konsthantverkare upp portarna till våra ateljéer. Samlingsutställningen är i nyöppnade restaurangen Gnesta Strand och pågår en vecka innan och en vecka efter konstrunde-helgen. Åk runt och ta del av en mängd vitt skilda alster och kreativa miljöer, låt dig inspireras, imponeras, irriteras... Jag blir nästan avundsjuk på dig som har chansen! Vi funderar varje år på att avstå från att vara med, bl a för att det skulle vara så kul att få åka runt och titta...

Palettkonsert 7 September kl 16.30

Konstrundan avslutas här hos oss i Axala Skola med en palettkonsert - med många musiker och mycket musik arrangerad av Björnlunda Kammarmusikförening. Kl 13 - 15.30 är det dessutom "Elektronmusik vid varggropen" på gångavstånd härifrån. Arrangerat av de samma. Spännande!



Skillebyholms Höstmarknad 14 September kl 10 - 16

Missa inte denna fantastiska höstmarknad! Jag kommer sälja mina ekologiska barnkläder och annat i år igen. Det är alltid lika trevligt, massa fina saker och människor.


Hoppas vi ses nånstans!
L

Inga kommentarer: