tisdag 26 augusti 2008

INSIDE OUT

Idag har vi varit i Stockholm och passat kusin-Laban.
Systrami och svågern är mitt inne i repetitionerna av Inside out.

Foto: Mattias Edwall, lånad från Cirkus Cirkör

Vi såg ett litet rep-smakprov och jag tror det blir en fantastisk föreställning!
Featuring Irya´s Playground!
Premiär i Lund d 13:e Sept, spelas där i en månad och sen ut på turné.
- Se den om du får möjlighet!

Själv är jag så stressad av allt jag vill och behöver göra just nu så jag inte får gjort någonting...
Idiotiskt, men så kan det va.

Kys
L

2 kommentarer:

Ensamvarginna sa...

Spännande!
Det ska jag kolla upp genast.
Extrakram Malin

Vildängel sa...

Ja gör det, du som bor i krokarna. Jag och barnen åker ner i slutet av Sept, ska vara i Lund ett tag och bla se föreställningen förstås.
From denna vecka är de där nere och repar och lever cirkusliv m cirkusvagnar o dyl på Södra lekplatsen.
Må så gott!